שור, חמור וסוס היאור

בארץ רחוקה, לא גדולה ולא קטנה גרו בחברותא שור וחמור.
הם גרו בחווה על שפת הנהר עם עוד חיות חווה אחרות
אבל השור והחמור היו חברים טובים עד מאוד.
אהבו לשחק, להשתובב וסתם להסתובב.
הם סיפרו אחד לשני על רגשותיהם וחלומותיהם וכל יום, לאחר שנת הצהריים, מטיילים היו על שפת הנהר ומפטפטים.
יום אחד, בעיצומו של טיול אחר הצהריים, ראו ראש גדול ואפור מבצבץ מתוך מי הנהר.
הם נעמדו והביטו בפליאה.
לפתע יצאו עיניים גדולות מתוך המים ופה גדול נפער בפיהוק ושאל בקול עבה – "שלום, מי אתם?"
"אני שורי השור" אמר השור.
ואני חימי החמור" אמר החמור "ומי אתה ולמה אתה בתוך המים?" הוא שאל.
"אני היפי סוס היאור" ענה היפי.
"סוס?" שאלו שניהם פה אחד. "סוס לא גר במים" אמרו.
"אני היפופוטם, אבל כולם קוראים לי סוס יאור ואני גר במים ועל שפת הנהר" אמר היפי, "רוצים להיות חברים שלי?" שאל.
"בשמחה", ענו שניהם, "אבל אתה לא יכול לבוא איתנו לחווה, לא יהיה לך מקום ואנחנו עובדים שם במהלך היום ובערב מטיילים. אין לנו נהר או בריכה ויהיה לך נורא חם"
"אני מבין", אמר היפי, "אבל אני לבד ואין לי חברים".
"יש לי רעיון", אמר חימי החמור, "כל יום, בטיול הערב שלנו, ניפגש כאן על שפת הנהר, נשוחח ונשחק וכשיתחיל להחשיך נחזור לחווה ואתה תחזור למשפחה שלך"
"רעיון מצויין ומעניין", אמר שורי, "יהיה לנו ממש כיף, אנחנו נספר לך מה עשינו בחווה ואתה תספר לנו מה קרה בנהר"
וכך היה. מידי יום שורי וחימי הגיעו לשפת הנהר, שיחקו ושוחחו עם היפי וכשהשמש החלה לשקוע הם חזרו לחווה.
וכך היו להם שור, חמור וסוס יאור, חברים טובים ומאושרים.

בהמשך יסופרו יתר עלילות השור, החמור וסוס היאור.

 

הסיפור נכתב במסגרת פרוייקט הכוורת לסיפור הקצר. סיפורים נוספים בפרוייקט:

יואב מורן: "הכוורת – סיפור אימה"

עמרי אמבר חלפין: "אולי קראו לו תומר"

אלרן אשרת: "הרכיבה אל החופש"

אוהד קויתי: "צללים וערפל"

אור לבו: "חברות היא סוג של קסם"

עדי אלקלאי: "זה קרה כמו בשיר"

ברק שיטרית: "השבת הכי כייפית אי פעם"

מיכל בן סימון: "מעשיה על עוגייה עם חור"

יוסי מזרחי: "בדרך לחדר לידה עוצרים בזנזיבר"
אבי קסב: "ריפוי בעיסוק"

2 תגובות בנושא “שור, חמור וסוס היאור

  1. […] איתן מושקה: "שור חמור וסוס יאור" אור לבו: "חברות היא סוג של קסם" עמרי אמבר חלפין: "אולי קראו לו תומר" אלרן אשרת: "הרכיבה אל החופש" אוהד קויתי: "צללים וערפל" עדי אלקלאי: "זה קרה כמו בשיר" ברק שיטרית: "השבת הכי כייפית אי פעם" מיכל בן סימון: "מעשיה על עוגייה עם חור" […]

    אהבתי

  2. […] איתן מושקה: "שור חמור וסוס יאור" אור לבו: "חברות היא סוג של קסם" עמרי אמבר חלפין: "אולי קראו לו תומר" אלרן אושרת: "הרכיבה אל החופש" אוהד קויתי: "צללים וערפל" יואב מורן: "הכוורת – סיפור אימה" ברק שיטרית: "השבת הכי כייפית אי פעם" מיכל בן סימון: "מעשיה על עוגייה עם חור" יוסי מזרחי: "בדרך לחדר לידה עוצרים בזנזיבר" אבי קסב: "ריפוי בעיסוק" […]

    אהבתי

להשאיר תגובה

